if i said i want your body, would u hold it against me?

2011-01-27 - 19:21:47
HehehHEheh hoho, länge sen i knööööw.. men har inte haft någon ork faktiskt. Dessutom fick jag h*rvrus från pissie's blogg så min data krasha typ, va duktig occh fick bort de men sen insåg jag att jag hade glömmt min dataladdare hos pappa eller bara slarvat bort den här hemma, man bra brååååe där, så nu sitter jag vid mammas data, den är typ lika seg som en windows 88, haha och J tangenten funkar inte så måste stoppa ett örhängge varje gång jag ska använda den bokstaven, jätte irriterande.
Va hos tandläkaren idag, två hål som ska lagas på tisdag :(:(    jag äter gaaaaaanska mycket godis hehehe (a)

Nu e jag hungrig, kan mamma komma hem råååå, vi ska äta tacos MUMS :D
har BARA typ gamla bilder påå den här datan, kan väl va snäll och lägga upp en




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0