The things you do, will hunt you

2011-01-19 - 17:10:21
Jag såg en riktigt sjuk film nyss, men riktigt bra..
Snacka om att filmen fick en att tro saker, en av de bästa filmerna jag sett på länge iaf
Hard Candy, Filmen handlar om en 14 årig tjej som bestämmer sig för att träffa en nätpedofil som är 32 ..har jag för mig? , han är fotograf och fotograferar minderåriga tjejer, under denna träff bestämmer han sig för att ta med henne hem, saker slutar inte som man tror :)
Det stör mig att man tycker att pedofilen är typ .. snygg? haha
Måste säga att hon va grymt duktig skådespelerska, har inte sett henne i någon annan film förut, men riktigt duktig!

Nu under dom senaste dagarna när jag har varit hemma så har jag kollar på ganska många filmer
såg en igår " Welcome to the rileys". Hon som spelar i twilight är med i den här filmen. Tycker även att denna film va riktigt bra :) orkar inte babbla om vad den handlar om, kolla och se den är iaf sevärd :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0