kanske dags att uppdatera?

2011-01-10 - 03:24:11
Haha aa det var ett tag sen jag skrev något, har bara inte orkat, plus att min data gick sönder hos pappa .. men största anledningen är nog till att jag inte har orkat eller inte haft någon större lust.

Just nu sitter jag och äter knäckemacka, blir alltid så sugen på kvällarna.. skit jobbigt, jag är inte direkt hungrig utan det är det där suget som aldrig vill försvinna!
Idag kom jag även hem från åmål, va där i 2 dagar bara men det var det värt, hälsa på min lilla rebbis. Hade det super mysigt/roligt/trevligt :D !  Har dock väldigt ont i nacke, mage och rygg.. lite är rebeckas fel faktiskt, hon drog ner mig från sängen vilket gjorde j*vligt oooont .. haha, jag längtar tills jag får besöka henne snart igen !
Jag borde egentligen sova med tanke på vad klockan är men håller på vända mitt dygn lite, tänkte va uppe tills jag blir trött (förmodligen aldrig) sen sova några få timmar och vakna as trött så jag kan somna imorgon kväll.

slänger upp en mongobild från åmål när vi höll på fjanta oss med rebeckas köks dekoration eller vad de nu va. =) Visst passar jag i vit hårfärg? gooosh så sexigt ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0