grow a pear

2011-01-18 - 23:01:51
En sak har jag alltid funderat över.. när en kille börjar prata med en, typ någon random skickar sms eller någon från msn osv. När man frågar om deras facebook..

1. Jag har ingen facebook

2. Jag har, men ger inte ut den, de är bara vissa som får den ( detta svar fick jag nyligen)

3. Jag har glömt mitt lösenord

4. Jag har endå inga bilder så det är ingen idé att adda.

Alltså får jag bara säga, ni som inte har facebook är antingen inte mänskliga eller pedofiler?
jag hade nämligen en på msn som försökte spela "ungdomlig" men förstod inte ett skvatt av vad jag sa när jag gjorde vissa förkortningar på ord.. då tänkte jag att det måste vara något fel på honom ? han hade endast EN visningsbild inga andra bilder på sin data, när jag fråga om facebook, sa han så här "jag kommer inte ihåg vad jag heter, men säg vad du heter så kan jag adda dig senare" .. man ba? .. antog att han va pedofil eftersom jag har varit med om de förut ÄCKLIGT!

De som inte vill ge ut sin facebook är antingen mobbade som nr 2 eller bara allmänt fula och inte vågar visa sig. Kanske låter elakt, men komigen?

Hahah fick ett litet utbrott , är bara trött på alla skumma människor .. va tvungen o skriva av mig lite hehe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0