23.27

2011-01-17 - 23:27:10
Skönt att jag äntligen börjar må bättre, har knappt någon feber alls nu, den ligger väl runt 37 och i vanliga fall brukar jag ha 36,5 så tummen upp för de!

Imorgon ska jag äntligen hämta ut min käraste telefon som nu har varit inne på lagning, dock dåliga öppningstiden 10.00-14.00 .. men som tur är så har jag studiedag imorgon skönt!
Ska försöka läsa klart boken "En brors berättelse" som ska va utläst nu på fredag, dock ligger jag bara på sida 50 och de är typ 300 sidor hehe. Nu ska jag antingen sätta på film eller försöka sova hmm...(?)

Puss&Godnatt :*



Ps. Jag har omformaterat min data så alla mina bilder försvann så drf har jag inga roliga bilder
att lägga upp, de får duga med egobilder på mig själv så länge haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0