Yoooo yoo!

2011-02-21 - 12:24:43
Wazzup? haha nej inte riktigt. Sitter i tråkiga skolan nu, supertrött som vanligt.. Vi håller på att starta ett hälsoprojekt i skolan, vi ska typ få alla elever att dricka mycket vatten och sånt.. tråkig ja jag vet.
Jag funderar på att gå av i hallonbergen och prommenera hem till rissne, då skulle jag vara lite duktig faktiskt :D

Plugga skulle jag också behöva men de lär ju inte bli av.. som vanligt dåra :)
Nu ska jag in på nelly och hm och "fönster shoppa lite" , älskar kläder , älskar skor! Kan sitta och dreggla typ hela dagarna, man får värsta planerna.. eller iaf jag ,jag brukar tänka "åh den där kan man ha till den tröjan, och den där klänningen kan jag ha om jag ska på fest" ja jag vet jag e nörd haha.

Men vi säger hej så länge, hej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0