walk walk fashion babyyyyyyyyy

2011-02-14 - 12:52:03
buuuää jag är så himmla trött, kunde inte somna igår även fast jag va sjuuukt trött, låg i sängen i 4 timmar och helatiden hoppades på att somna, fick iaf mig 2 timmars sömn, kommer sova när jag kommer hem. Råkade somna på lektionen när vi hade föreläsning hehe..

Idag är den alla skithjärtans dag, försöker vara positiv men näääh, skickade iaf ett glad alla hjärtans dag sms till mina nära och kära .. de får duga!

Sitter jämt och kollar på kläder när vi har föreläsningar, sååååååå mycket roligare! Har värsta planerna om vad jag ska köpa, bara de att..euähm.. pengar :/

Men men.. har bestämmt mig iaf att jag ha dom här skorna!!!! Vet dock inte vilken färg, älskar gråå men gillar beige med.. måste ju säga att dom röda var jäävligt sexiga! men inga skor man kan matcha med så mycket med, plus att man skulle lysa haha. Ja jag vet, vissa tycket jag har skit dålig skosmak, men alla har sin egen , right :) ?

          

Idag tror jag att jag ska åka till mamma, får se om jag åker till nacka ikväll , behöver vara själv.. rensa tankarna lite. Börjar nästa lektion strax. Ciaaao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0