volume

2011-02-20 - 20:29:12
Jag har typ som dom felsta redan vet att jag har blivit beroende av lösögonfransar, tycker på ett sätt att det är jobbigt för när man själv sen ska måla sina egna så ser man hur korta sina egna är.. jätte jobbigt, men samtidigt är det så mycket smidigare att sätta på ett par istället för måla mascara, när man ska tvätta bort sminket så drar man bara av dom så ere typ klartt, mascara enligt mig är sjukt jobbigt att tvätta bort, finns ju för och nackdelar :P
Men jag typ hatälskar det .. har ju fått "grepp" om de nu, hur man sätter fast dom utan att stå i 10 min med allt klet och klister.

Postat av: LisA

Kan inte du typ göra ett videoinlägg där du visar hur du sätter på dig de?

Så att jag typ kan få tips för jag har alltid så svårt med sådant.

2011-02-20 - 22:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0