The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.

2011-02-22 - 18:07:31
Jag orkar helt ärligt inte bry mig, men måste väl testa sig fram för att komma någon vart och se vad man själv egentligen känner är bäst, right? Tyck vad ni vill, mitt liv inte erat. punkt.
Ni behöver inte gilla det men de är faktiskt om MIG och om MITT liv, det är väl det som kallar privatliv?
Jag syftar inte på någon eller så, utan det är bara alla kommentarer man får höra ibland om vad man bör och inte bör göra.. :)

Vad bitter jag låter :S .. haha nej men får lite ryck ibland bara HeHEhEHEHEh ;P:P;PPpp;P
Kan ju bara tipsa er som gillar skit filmer "She's out of my league" .. väntade bara på att filmen skulle ta slut, vrf jag inte stängde av den? De va bara för jag redan hade börjat kolla på den, hoppades på att filmen skulle ha en stor vändpunkt men det hade den inte :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0