turn the lights off

2011-02-22 - 23:56:05
Börjar bli seg nu, har ätit lite paj med mjölk hehe, onyttiga sandra OOhyeah!
Skönt fick komma ut lite, träffade olivis.. henne ser man inte så ofta :/  , tycker att man borde ses lite oftare med tanke på att man bara bor typ 10 min ifrån varandra, men så är det ju med alla, nathalie också. Men man får passa på helgerna :)!!

Imorgon är det onsdag= Sova! , eftersom jag inte har skola på onsdagar.. fast jag ska verkligen försöka plugga då!

Hahaha tycker det är så roligt, nästan varje dag hittar man nya klagomåls lappar i porten, jag menar kolla den här? Den ser inte så seriös ut om man säger så, blåå och rosa, fint skrivet!
Mina grannar klagar alltid på allt och alla, fast tur det att klagomålen inte gäller oss... fast å andra sidan kan jag tycka att det är skönt att någon vågar klaga, för klagomålen som sätts upp är de oftast som jag stör mig på, typ hög musik kl 5 på morgonen.. men tycker bara de är lite kul :P

Ska försöka sova strax, ska leta efter en film först som jag kan slummra till
Godnatt <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0