pookhääää

2011-02-08 - 17:24:17
På frejdag kommer rebbis bebbis till sthlm igen WOOHO ! Då ska vi ... *hemligt* hihi
hon va här för typ 2 veckor sen men känns som att jag träffa henne igår, som hon själv sa "it feels like I never left"

åååh får damp, vill ha pengar, är så fattig.. är jämt fattig. den här månaden gick typ hela mitt studiebidrag på studentmössan. Men jag mailade min chef igår och hörde med honom om de fanns något jobb till mig under sportlovet men det fanns inget, fick däremot jobba en dag den 6 mars (inventering) det är på en söndag men de gör mig inget för det är = 100% ob hehe, inventeringen är från den 6-9 , men jag går ju i skolan dom dagarna, ska höra om jag kan jobba endå hehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0