Nostalgi

2011-02-10 - 22:40:29
ååh älskar älskar älskar, kan fortfarande sitta och kolla på my little ponny, väcker riktigt mycket barndoms minnen
i loooooooooooooove.



Nånting händer, just nu
Allting vaknar, just nu

Min lilla ponny,
min lilla ponny,
min lilla ponnyhäst
Min lilla ponny,
min lilla ponny,
min lilla ponnyhäst

I skolan är vi dagen lång
Men sen sjunger vi vår sång

Min lilla ponny,
min lilla ponny,
min lilla ponnyhäst
Min lilla ponny,
min lilla ponny,
min lilla ponnyhäst

Starlight, Sweet-Heart, Melody
Bright-Eyes, Patch och Clover
Bon-Bon bakar underbart
Skynda er, nu är det dags!

Min lilla ponny,
min lilla ponny,
min lilla ponnyhäst
Min lilla ponny,
min lilla ponny,
min lilla ponnyhäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0