Just don't fall asleep. If you die in your dreams, you die for real.

2011-02-05 - 15:23:05
yeeei jag har hittat min laddare till datan nu hihi :D!

ligger fortfarande i sängen vaknade kl 13 och kl e nu 3, vill inte gå upp, min bästa plats som finns är min säng.

Vakna upp cirka 5 gånger i natt, drömde så mycket mardrömmar .. usch vad jag hatar de, ibland e jag rädd för att somna om, även fast jag vaknar upp så när jag somnar igen börjar en ny mardröm. Brukar alltid minnas allt solklart när jag har vaknat upp, men sen på morgonen minns jag bara vissa bitar.

Den första drömmen handlade typ om att pappa och monica skulle gå in och handla och jag var kvar i bilen men någon (tror det var madde) sen stod det en bil precis brevid oss och dom kollade skit mkt, så fort dom såg att pappa och monica var borta tog en kille fram en kofot och bryter upp bilen, minns inte vad som hände efter men kommer ihåg att jag blev jagad av cirka 3 män som försöker få tag på mig, springer så mycket att jag fick ont i kroppen, hur mycket jag än sprang, eller åkte, svängde så hittade dom mig, minns inte vad som hände vet bara att i hela den drömmen var jag jagad av 3 män som ville mig illa.

Den andra drömmen va så sjuk den kommer typ va omöjlig att förstå när jag skriver. Men jag drömmde att jag skulle kolla på film sen helt plötsligt var jag med i filmen, jag var inte jag utan ngn annan, jag va typ alla människor i den "filmen" det var några killar (som skulle vara mina kompisar men visade sig tydligen motsatsen) dom lurade in mig i ett släckt litet gamlat hus, dom stänger in mig och ingen hör mig skrika, jag försöker göra allt för att komma därifrån, när dom öppnade dörren åt mig så sa dom "gå till bilen och hämta det som finns i bagageluckan" om du försöker rymma eller skrika är du död. Vet att jag  blev torterad och dom gjorde mig illa ( mkt blod) usch minns inte riktigt va som hände efter, minns bara att det kände så jävla hemskt och jag trodde jag skulle dö, minns att när jag va i filmen ville jag stänga av den för jag inte orkade mer, men det gick inte. Okej vet inte om jag vågar skriva den här biten efter för de inget jag vill uppleva igen eller ens tänka på så tror jag hoppar över de. ( började och gråta när jag berättade det för min lillasyster)

när jag vaknar slår mitt hjärta typ i 200, är slut i kroppen och helt skrämmd, fast känslan av att de bara har varit drömmar är så jävla underbart eftersom de känns så verkligt när man drömmer.

Ungefär såhär har jag det varje natt, ingen aning vad det beror på varför jag drömmer som jag gör, kanske borde ta o söka hjälp jag vet inte. Helt ärligt så vet jag inte om jag står ut mer, hur kul är det att inte våga somna :/

Vilket låååångt inlägg tror ingen orkar läsa haha, men skrev det mest för min egen skull :) Nu börjar jag bli hungrig ska nog äta, hörs sen!

puuuussselipusspuss


Postat av: Alexpalex

Man ser jätte jätte liten del av mig på denna bild, och ändå kan man avgöra att jag ser ut som en varulv eller något liknande monster.

Helt otroligt! :D

2011-02-06 - 15:09:06
Postat av: sandra

även om man ser typ 3 hårstrån av dig du ba ooomg va ful.. tööönt!



madde ba " vrf har du klippt ut alexandra på bilden"

men bilden var tagen med mobilen upp och ner så du kom inte med, du var inte bortklippt iaf :( :)

2011-02-06 - 23:09:31
URL: http://hheej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0