Jag börjar tro att, jag börjar tro att vi kan gå genom eld!

2011-02-27 - 19:25:31
Söndag, den vanliga degar dagen.. jag skulle gå upp tidigt idag!!!! Vaknade typ kl 10.45, jag ba ääsch sover till klockan tolv, slutar med att jag vaknar kl 14.00 igen :/ ..lite ångest med tanke på att jag ska upp kl 5 imorgon och jobba!

Den här helgen har väl varit helt ok, i fredags gjorde jag inte så mycket, var hemma hos ilona efter skolan och åt middag där, gick hem, sen vidare hem till natha sen hem igen ..
Igår var mitt humör verkligen upp och ner, alla tjejer skulle ut, jag hade redan bestämmt mig i veckan för att jag inte ville gå ut, igår så ville jag fortfarande inte ut.. men alla va upptagna och ville inte sitta hemma så det slutade med att jag gick "ut" endå, eller aa ut och ut.. följde med tjejerna till nivå när de skulle dricka, sen gick vi till entourage där kön var alldelses för lång att hinna in till gästlistan så jag åkte hem med natha och jossan. Därefter gick vi hem till mig och tog de lungt bara :)

Jag är jätte godissugen.. dålig vana :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0