It’s better to fight for something than against something.

2011-02-27 - 21:15:45
Japp då var det läggdags snart.. sitter och knaprar på äcklig choklad, eller aa åt 1½ bit tänker slänga resten haha.
Jag är jätte kissnödig, men orkar inte gå på toa.. lat? jo tack jag vet haha.
Imorgon tänkte jag faktiskt träna lite efter jobbet på sats, blir väl typ 2-3 timmar? kommer dö haha, får passa på när jag kan träna gratis :) , i så fall tänkte jag gå på ett spinning pass, ett yoga pass och sen gymma lite.
Ska strax tvätta bort sminket och borsta tänderna.. sen blir det sovdags, vilket inte lär bli efter ett ex antal timmar (har svårt att sova), men trött är jag iaf , får hoppas att det hjälper lite på sömnvägen :)

Godnatt då allesammans..
(avundsjuk på er som kan sova länge på dagarna, men tror nog att jag föredrar pengar istället för sova :D)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0