Fredag

2011-02-18 - 16:58:25
Ibland glömmer jag helt och hållet att jag har en öppen blogg där folk faktiskt kan läsa det jag skriver, ibland råkar jag skriva saker som folk ej bör få veta, sånt som jag inte vill folk ska veta, hinner alltid komma på mig själv som tur är .. hehe så de måste jag börja tänka på :P ..

Jag berättade nyss för pappa att jag ska flytta till mamma på fredag och lördagar då jag ska vara hos honom, han blev inte alls glad.. han såg typ ledsen ut.. jag tyckte det var jätte jobbigt, har ont i magen nu :( .. usch

Jag försökte sova en stund efter skolan , men självklart ska jag hinna somna typ 10 min innan jag måste vakna för att hämta min packning, kunde inte somna om efteråt SUCK!
Idag är det fredag, vad händer ikväll? ingen aning .. haha lite sådär ångest vet inte vad jag ska göra, inte för att jag har så mycket alternativ haaha men jag är sån som alltid vill ha allt planerat och så.. men men får se, tror inte jag kommer skriva något mer inlägg för idag så ni som läser detta får ha en jätte trevlig fredag :)

Massa pussar och kramar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0