ett två tre fyra jag är en hemgående myra

2011-02-21 - 15:47:26
WOHO i did it, jag tog mitt fläsk och gick hem från hallonbergen .. känner mig lite stolt faktiskt.. är ganska lat av mig, plus att jag är svin trött, somna nästan på bussen sen när bussen va i hb jag ba nääe nu ska jag gå hem! Och det gick hur bra som helst, tog ca 20 min i rask takt .. det var ganska skönt när man väl va "igång". Ska försöka gå hem så varje dag när jag är hos mamma, dock kommer jag inte kunna hålla mig från socker och godis, det är sjuuuuukt svårt. Jag vill försöka , men har väl redan misslyckas eftersom jag tog 2 kakor när jag kom hem haha, pluuus att madde har en 500g chipspåse hahah, men det är svårt att motstå när det finns :( !!

Nu ska jag ruttna lite i soffan.

Ciiiaaao! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0