Det är okej att spåra ur å rensa huvudet på moln

2011-02-12 - 14:29:47
ångest? jo tack. Personligen tycker jag att ångest är en av de värsta sakerna man kan uppleva. Men men, de går väl över så småningom ...... eller inte

hahaha igår.. aa igår va jag med rebecka och 2 hönor. Fast den ena hönan var lite konstig måste jag säga, saknade en del fjädrar. Men jag hade iaf det jätte trevligt igår, blev dock stoppad av polisen men de är en annan historia de haha..

idag ska jag nog ta det lungt, eller inte... haha ne men vi får se hur kvällen blir, ska iaf stanna hos mamma eftersom jag ska träffa mina kära vänner som bor väldigt nära i rissne, känns ganska meningslöst att sitta åka 2 timmar för att käka mat sen åka tillbaka..



En gammal bild på mig och min älskade Tessie, vila i frid älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0