Aug. 31, 2011

2011-08-31 - 19:56:54
Hej hopp gummisnopp! Jag skriver ENDAST för jag har en ivrig läsare som vill att jag ska skriva..Okej, vad har jag gjort idag? sovit dåligt (så e skit trött redan nu ), mötte upp monica för hon skulle visa vägen till Charlies dagis, ska nämligen upp kl 7 imrogon för att lämna honom.. så snäll som jag är , sen så har jag inte gjort så mycket annat. Skulle åka till stan men fick en fet diss av natha så de gick ju inte,får se om hon ger en söttre diss imorgon ;) haha.. najje .. men iaf.. nu ska jag göra? vet inte, har kollat på nya avsnitten av Jersey Shore, dom äääger ju!! Fett med drama! me like :) ..Men , jag vill ha bilder från cypern av rebecka.. hade ju också en kamera men de på hennes kamera alla roliga bilder finns.. mina e skit tråkiga -.-  .. ( såg nu att inlägget hade hamnat i mitt utkast sen kl 3 hjeheheh)


Hur många har testat på Nyckelbens-shots ;) ? hahaha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0