Regnig söndag

2011-08-07 - 17:49:26
Hejjjjjjjjjjjjjj, det var länge sen.. iknow , Nathalie påminnde mig att blogga men som sagt, brukar inte vilja blogga från mammas data för den S U G E R! skit seg och sen tar det typ 2 timmar att lägga upp en bild :P .. det är lite mindre än 5 dagar kvar tills jag åker till ayia napa hiih, shiiiiiiiiiiiit vad jag längtar!! och jag menar, kolla hur vädret e nu? det regnar typ, ska bli så skönt att komma iväg till värmen :D! Idag har jag varit med min syrra, vi åka till NK och kika lite, jag behövde nytt smink.. och tyvärr så finns det bara svindyrt smink där.. jag köpte en conceler som jag tänkte ha under mina mörka ringar som jag kan få, hon tyckte dock inte att jag behövde en men jag ville ha en endå och den kosta typ 180 , sen köpte jag en eyeliner för 200 spänn!! helt sjukt hur dyrt smink e, men som jag alltid brukar säga "man får vad man betalar för" kvalitén e ju såklart mkt bättre än H&M's och såna  märken...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0