I just came to say helloooooo

2011-08-08 - 17:53:08
Helloj, sitter nu hemma hos pappa. Ska ju till arbetsförmedlingen imorgon och dom vill ju ha mina betyg från skolan samt en lönespecifikation eller vad de heter från makita så dom kan se att jag verkligen har jobbat där :P ska äta taccos här sen åker jag till rissne igen. Nu ere packningsdags, måste ta upp resväskan från källaren.. packapackapacka :D:D ... dock ett problem, har ingen solkräm haha och inga pengar och ligger back i min resebudget? ääääsch orkar inte snyfta över de, de mkt saker jag behöver men de löser sig nog..

Ska träffa girlsen sen ikväll sen vet jag inte vad kvällen tar mig någonstans, säkert inget speicellt.


Puss & kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0