go o gla kexchoklad

2011-08-30 - 23:15:23
Hej nathalie wikson, hon tvinga mig att uppdatera.. men aa hej hej. Sitter i soffan med pappa och småpratar lite, halvkollar på 2½ men, ska kolla på nya säsongen av Jersey Shore senare hihi. Idag har jag varit hos läkaren, sen varit hemma. Och faaaaaaaaaaaaaan vad jag proppar i mig chips, läsk och godis :S ... jag är så jävla ohälsosam.. åt inte mat på 2 dagar, gissa varför? mätt på skräp .. usch .................................. imorgon så ska jag möta upp monica efter jobbet, kanske har fått ett nytt jobb dära på hennes avdelning.. en bebis har en cp skada och behöver någon som har tillsyn och hjälper henne att böja leder och sådant ( typ som personlig assistent ) , men de är inte säkert men ska hälsa på där kanske iaf. sen ska hon visa mig charlies dagis för jag ska lämna honom kl 8 på morgonen dagen efter och samma sak på fredag, måste hjälpa till lite extra nu när det är som jobbigast. Men aa... nathalie jag är inte sugen på något, har ätit för mkt.... dricker PEPSI MAX <3<3<3 och det nöjer jag mig med, haha vet du vad jag testade? Hade sour cream chips .. och testade doppa det i guacamole hahaha.. de va inte äckligt.. men inte sådär gott, men åt det ändå :P .. och jag har på mig jeans och en svart tröja med en knut i håret.. hatar att ha jeans på mig hemma fattar inte vrf jag inte har bytt om? jag byter ALLTID om när jag kliver innan för dörren, brukar ta av mig bhn också hahaha, så skönt o va bh fri.. men inte när familjen e hemma eller vakna, om jag inte hittar en stor tröja kan jag inte va bh lös, ett tajt linne utan bh? nej tack hahah.. så nu får det räcka puss på dig natha patta flingon snatta
från cypern...
Postat av: nathss

haha nu är jag satisfyed hihi!

hmm sourcream chips o guaccamole.. aldrig testat :O kanske borde.. bara för att! Just nu äter ja ost chips.. måste sluta äta skit jag me!

Är sugen på coola.. fast pepsi max skulle oxå funka faktiskt.. har haft det hemma den senaste tiden faktiskt :O tänkt lite på dig då haha!



MAN KAN INTE HA JEANS HEMMA SANDRA! Byt genast om! Själv så sitter man i sängen med puckelrygg o mjukis, myys! O ja har oxå bh.. tar alltid av den oxå HAHAHA men satte på mig den när vi skulle äta middag.. kändes lite obekvämt sådär..



Ja ba skrev en bok här.. jahh :) sharrå

2011-08-30 - 23:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0