what if

2010-12-11 - 20:39:01
jag har ju fått hem massa lösögonfransar så testade och sätta på för skojs skull, de va dock väldigt svårt och tyckte att jag inte riktigt fick till det, på ena ögat sitter de inte fast vid slutet av ögat, och andra ögat satte jag inte ögonfransarna riktigt intill vattenlinjen, men men de va min första gång får väl testa mig fram lite :)
tyckte också att dom va liiiiite för långa, kanske får klippa till dom lite om jag ska gå ut med dom :P såg också att mitt hår börjar få den här gröna nynsen, kanske dags att färga igen, har ju toning i så måste färga permanent.

Nu ska jag bara vänta på seg oliv.. vilket kommer ta lång tid, hinner nog sova lite till och med..

Postat av: Benny

gillar bloggen :)

2010-12-11 - 20:56:29
URL: http://behiye.blogg.se/benny
Postat av: Olivia

sandra... du trodde inte att jag skulle se detta va :O ?!

2010-12-13 - 22:42:14
Postat av: sandra

HAHAH , jag anade det .. men vadå? skrev ju bara sanning :O

2010-12-14 - 15:45:20
URL: http://hheej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0