hmm..?

2010-12-12 - 22:06:29
jaa men jätte braaaaaaaaaa sandra, det är ju bra att jag har grejerna jag ska plugga på IG för mig dåra *woohoo* :D

Juste, när jag fyllde 18 så fick jag en luftballongsfärd för 2 med champange osv, men eftersom jag tycker det är så jobbigt att jag måste välja en kompis, även fast jag vet vem jag vill ha med så får jag ändå skuldkänslor. Så jag har tänkt att byta ut den mot fallskärmshoppning lyx ( en kameraman är med och hoppar och filmar allt ) har alltid tyckt det verkar så häftigt, så kommer nog köra på det, gillar dessutom göra saker som jag inte vågar, adrenalin upplevelser är nog mer vågat, men jag är modig höhö ...... =)

Det finns så mycket som jag skulle vilja göra, såsom att dyka med delfiner, eller mata hajar genom en hajbur eller uppleva tyngdlöshet ( sånt som man gör i rymden när man svävar) ganska ballt :D

såg även nu att jag har gjort något knasigt med min design, inläggets bredd slutar precis vid texten, ser inte så fint ut, får försöka fixa det på något sätt (?) jag som typ inte förstår någonting av alla html koder .. aja





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0