Up all night

2010-12-11 - 02:00:42

Jag och Jozephine för drygt 1-2 månader sen =)

 

Snacka om att jag är nörd, känns så jävla töntigt att blogga, jätte kul att läsa andras men känns lite konstigt att själv sitta och göra de, man ba " gå in på min blogg" , " aa vänta ska bara blogga" men de tar väl ett tag innan man vänjer sig, har ju haft blogg i typ 2 år , dock en privat men det här känns som en helt annan grej, gör det mest för skojs skull eller.. egentligen brist på liv med andra ord

Händer inte ofta att jag sitter hemma på en fredag kväll men känner att det behövs, egentligen behöver jag tiden åt plugg, men pluggar jag? nää .. lär jag göra det? förmodligen inte   
Postat av: Jenny

fin blogg!

allt brA? :D

kram.

2010-12-11 - 02:53:28
URL: http://www.tieepjenny.devote.se
Postat av: EmbLeM

Hej! Det vore verkligen jättesnällt om jag kunde få koden till snön. Jag har försökt få in snö men det koden verkade inte funka. Så det vore kanonsnällt om du ville dela med dig! :)



Skriva koden mellan [xml] och [/xml] annars syns inte koden.

Exempel:

[xml]

kod

[/xml]

2010-12-11 - 10:33:16
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0