Smartson!

2010-12-10 - 22:27:58
Nu har jag chansen att bli en av de 15 utvalda personerna som kommer att få blogga för smartson, om jag blir en av dom så kommer jag blogga om produkten Nokia BH-217.
För att delta gick jag in här :
http://smartsontestpilot.se/nokia-bh-217/bli-testpilot/


Nokia BH-217 är en ny exklusiv headset som är lätt att använda, den slås på automatiskt och
ansluts så fort den tar uts ur hållaren, och stängs av när du sätter tillbaka det.
Passningstiden är väldigt bra, håller upp till 3 månader
inte nog med att den är liten och snygg så är den även väldigt tunn!
Man kan välja att ha den i bilen eller bära den på kläderna, du kan även välja att svara på samtal via headset
eller telefonen. Den finns i två färger, svart och vit.

Den hjälpsamma tekniken erbjuder bland annat:
- Talade anvisningar för Bluetooth-hopparning, samt indikering av batteri- och anslutningsstatus.
- Avancerad flerpunktsanslutning för att kunna ansluta två enheter samtidigt.
- Adaptiv volymjustering.
- DSP-brusreducering för tydligare samtal.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0