ben ben ben (8)

2010-12-26 - 22:27:16
Mamma sitter vid datan och säger
- " sandra jag har vunnit en MAC data"
jag- nej det har du inte..
mamma- " joo men det står ju här att jag är deras 10 000 besökare och att jag har vunnit"
jag- det där är virus reklam du har inte vunnit något
mamma- ahaa..
jag- tröck du?
mamma- ehm aa

man ba hur blåst får man vara? jag säger alltid till såna där reklamer ba vilken idiot går på sånt där? jo tydligen min mammma?

haha som innan vi satt och kolla på 2 and ½ men, till introlåten sjunger mamma " ben ben ben ben benni ben ben" jag ba varför sjunger du ben för? hon ba men dom säger ju ben? jag ba nej dom sjunger " men men men men" som programet heter 2 and ½ MEN, hon ba ahaa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0