7264. du är så bääzst mizz you .. -.-

2010-12-15 - 22:21:12
Det är alltid någon j*vel som ska komma på nya lekar på facebook.. det är kanske roligt dom första 5 minuterna men det blir så överdrivet och utjatat.. blir galen.. som den här "sifferleken" "skriv ett nr i min inkorg så sätter jag ut på mitt status vad jag tycker om dig". Seriöst, vem bryr sig om personen tycker att nr 342 är en otroligt fin o rolig person och bla bla bla, istället för att irritera resten av alla andra kan man väl lika gärna säga vad man tycker och tänker om personen i inkorgen där man redan skriver? ååååh .. blir så irriterad, hela min facebook startsida består bara av den där löjliga leken.. man ba okej den här personen tycker att person 231 är en rolig tyyyp bra då vet jag.. haha men seriöst, de går mig på nerverna riktigt mycket. Jag kanske bara är känslig vad vet jag, men vet att jag inte är ensam om att tycka så iaf :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0